کمان آرش

به عنوان اولین وتنها کارخانه سازنده تیرو کمان درایران ومنطقه خاورمیانه فعالیت خود را از سال 1382آغاز کردو پس از مدتی کوتاهی چندین مدل کمان در رسته های  ریکرو وکامپاند تولید نموده است این شرکت همواره سعی در بالا  بردن  کیفیت به همراه قیمت مناسب  کمانهای  خود در  تمامی انواع تولیدی نموده است.

کمان آرش با نامهای رین بو ، رابین ، آریو ، شارک کامپوند تایگر و آرشام در بازارعرضه می شود. تمامی تجهیزات و کلیه لوازم  لازم برای تیراندازی با کمان  شامل کیف کمان – کوئیور- سایت – رست – پلانگر- پایه کمان – سیبل و…  در  این شرکت ساخته می شود .

کمانهای آرش مورد تایید فدراسیون تیراندازی با کمان برای آموزش تیراندازی است. کمان آرش همواره برای تولید محصولات و تجهیزات خود از نظرات مربیان و کمانداران حرفه ای بهره می برد تا محصولی کاملا کاربردی تولید شود. تمامی محصولات قبل از فروش در واحد QC از نظر کیفیت بررسی می شود.

کمان آرش  دارای  استانداردهای  بین المللی  مدیریت کیفیت 2008:ISO9001 و استاندارد کیفیت محصول در اروپا CE MARKING میباشد .

تمامی کمانهای آرش دارای گارانتی تعویض قبضه و بازو در صورت خرابی یا شکست دارند. مدت این گارانتی 15 ماه از تاریخ خرید می باشد. همچنین محصولات آرش تا 5 سال پشتیبانی از خرید دارند.

محصولات آرش را تنها از نمایندگی های معتبر فروش در سراسر کشور و یا سایت اینترنتی ایران آرچری خریداری کنید.

آرش نماد  قدرت  ، شهامت ، شجاعت ، بدنبال سلامت و رضایت و شادابی شماست.

کمان آرش به عنوان تنها کارخانه تولید کننده کمان در ایران با فدراسیون تیراندازی با کمان ایران در سال 1395 تفاهم نامه همکاری جهت گسترش این ورزش در کشور امضا کردند.

محمد علی شجاعی رییس فدراسیون تیراندازی با کمان / وحید هرمزی مدیریت کمان آرش و احسان قاسمی رئیس هیئت مدیره کمان آرش

کمان آرش

مشاهده جزئیات و تصاویر تفاهم نامه فدراسیون تیراندازی با کمان و شرکت الوان ورزش (کمان آرش)

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.